Menü Bezárás

Heti 30 órás színházi adminisztrátort keres a Bethlen Téri Színház

Ha szeretnél Budapest „ékszerdobozának” becézett színházában dolgozni, akkor nem kell mást tenned, mint elküldeni az önéletrajzodat a megadott e-mail címre.

Feladatok:

  • Adminisztratív ügyintézés
  • Számlák és bekérők nyilvántartása
  • Civil szervezetekkel kapcsolatos irodai és ügyintézői feladatok ellátása
  • Irodai asszisztencia
  • Irodai es irodán kívüli ügyintézés
  • Szerződésk előkészítése, nyilvántartsa, postázási feladatok

Elvárások:

  • Középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny, egyetemisták jelentkezését is várjuk)
  • Magasfokú Office ismeretek
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel

Számunkra az ideális jelölt:

  • Precíz
  • Megbízható
  • Jóban van a határidőkkel

Amit kínálunk:

  • Családias légkör
  • Jófej kollégák
  • Szakmai támogatás, fejlődési lehetőség
  • Érdekes és változatos feladatok

Az önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével várjuk február 20. éjfélig a bethlen@bethlenszinhaz.hu címre.

Kapcsolódó bejegyzések